🚚 Rýchle doručenie | 💶 Dobierka | 🇸🇰 Slovenský sklad

Kolekcia: Všetky produkty

  • Balíky doručujeme cez spoločnosť Packeta, ktorá zaručuje rýchle a spoľahlivé dodanie do tisícok výdajných miest.

  • Možnosť dobierky je taktiež dostupná na našom e-shope.

    Platba na dobierku jedostupná iba pri doručení na adresu.

Často kladené otázky

Ako dlho trvá doručenie?

Maximálne 2–3 pracovné dni v rámci celej krajiny prostredníctvom kuriérskej služby Packeta!

Ako môžem zaplatiť za produkt?

Svoju objednávku môžete zaplatiť na dobierku alebo kartou prostredníctvom služby Stripe.

Čo mám robiť, ak mám problém s objednávkou?

Napíšte nám, prosím, na e-mail info@lovenon.sk alebo vyplňte formulár na stránkeKontakta náš zákaznícky servis problém vyrieši, akonáhle to bude možné!

Aké sú vaše pravidlá pre vrátenie a refundáciu?

Máme 30-dňovú záruku vrátenia peňazí bez rizika!

Ak z akéhokoľvek dôvodu nemáte vynikajúcu skúsenosť, urobíme všetko pre to, aby sme zabezpečili, že budete s nákupom úplne spokojný/á.

Ako požiadať o vrátenie peňazí:

Pošlite nám e-mail na adresu info@lovenon.sk alebo použite náš kontaktný formulár tu: Kontakt

Hneď ako nám pošlete e-mail, informujeme Vás, či bola Vaša refundácia schválená alebo zamietnutá. Ak bude schválená, refundácia bude spracovaná a automaticky pripísaná na Vašu kreditnú kartu alebo pôvodný spôsob platby v stanovený deň.

Oneskorené alebo chýbajúce refundácie (ak je to relevantné):

Ak ste ešte neobdržali refundáciu, najprv skontrolujte svoj bankový účet.

1.Kontaktujte svoju kreditnú spoločnosť – spracovanie môže chvíľu trvať.

2.Spojte sa so svojou bankou – často je potrebný určitý čas na spracovanie.

Ak ste vykonali všetky tieto kroky a stále ste neobdržali refundáciu, kontaktujte nás na info@lovenon.sk.

Výmena poškodených alebo chybných produktov (ak je to relevantné):

Produkty vymieňame iba v prípade, že sú poškodené alebo chybné. Pošlite nám e-mail na info@lovenon.sk s dôkazom o poškodení alebo chybe. Následne Vám na naše náklady pošleme nový produkt priamo na Vašu adresu.

Doručujete aj do zahraničia?

Momentálne doručujeme iba v rámci Slovenska. V prípade zahraničnej objednávky nás, prosím, kontaktujte na našej zákazníckej podpore.

Ako môžem vytvoriť objednávku?

Na našej webovej stránke si jednoducho vyberte požadovaný produkt, pridajte ho do košíka a pokračujte krokmi k pokladni. Na nákup nie je potrebná registrácia.

Ako môžem vytvoriť objednávku?

Na našej webovej stránke si jednoducho vyberte požadovaný produkt, pridajte ho do košíka a pokračujte krokmi k pokladni. Na nákup nie je potrebná registrácia.